Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím

Jak nakupovat

Vyhledávání a výběr zboží
Zboží můžete vyhledat v jednotlivých kategoriích, kde si lze postupně prohlédnout celý náš katalog nabízeného zboží. Nebo pro urychlení můžete rovnou zadat hledaný výraz do bílého pole nahoře na stránce.

Objednání zboží
V detailu zboží je vždy fotografie produktu, dále jsou uvedeny všechny technické informace, cena včetně DPH za 1 kus, termín dodání a možnosti dopravy. Pokud vám nějaké informace u produktu chybí, neváhejte nás kontaktovat, potřebné informace vám rádi sdělíme. Pro vložení do košíku už vám zbývá pouze navolit libovolný počet kusů a stisknout tlačítko "Přidat do košíku".
 
Košík
Pokud máte všechno zboží již vybráno, klikněte do pravého horního rohu na ikonku "Košík", která vás dovede na výčet kupovaného zboží. Pokud jste si objednali zboží s rozdílnou dodací dobou nebo z rozdílných skladů, objeví se hláška nad zbožím v barevné liště a vy si poté určíte, jestli chcete poslat kompletní objednávku, až bude všechno zboží skladem nebo zásilku rozdělit na dvě. To znamená, že si nejprve necháte poslat skladové položky a potom v druhé zásilce zboží s delší dodací lhůtou. Při druhé variantě vás budeme vždy telefonicky kontaktovat, abychom se konkrétně domluvili na termínech a podmínkách dodání.
Dále obsah košíku překontrolujte a stiskem tlačítka "Pokračovat" se dostanete na volbu dopravy a platby.

Doprava a platba
Zboží posíláme prostřednictvím přepravní firmy FOFR, která doručuje malé balíčky i těžké palety vážící stovky kilogramů. Zásilky vozí po celé České republice i Slovensku a ceny doručení se liší podle hmotnosti a velikosti zásilky. Dalším způsobem dopravy je osobní odběr, který je zcela zdarma. Máme pouze jedno výdejní místo, a to je na adrese naší provozovny v Kunžaku, ulice Boženy Němcové 435.
Možnosti plateb máme celkem 4, a to online platbu platební kartou, bankovním převodem předem, dobírkou nebo hotově na pobočce. Všechny způsoby jsou zdarma, pouze dobírka je zpoplatněna 55 Kč.
U všech možností dopravy a platby je jasně napsaná cena, popřípadě krátký popis služby.
Po výběru dopravy a platby stiskněte tlačítko "Pokračovat" a posunete se na stránku s dodacími údaji.

Dodací a kontaktní údaje
Nejprve zadejte svojí platnou e-mailovou adresu, na kterou vám po dokončení objednávky přijde potvrzení objednávky a následně informace o odeslání zásilky. Jako další krok zvolte, zda nakupujete soukromě nebo na firmu. Nabídnou se kolonky k vyplnění – jméno, adresa, telefon. Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, zatrhněte "Doručovací adresa je jiná" a vyplňte doručovací údaje například do práce nebo třeba k sousedovi. Poslední otázkou této stránky je věta "Chci registrovat". Zatržením tohoto řádku budete vyzváni k určení hesla.
Registrace není povinná! Vaše údaje v žádném případě nejsou zneužity, neposkytujeme je žádné třetí osobě (s výjimkou firmy zajišťující přepravu zboží k vám) ani neposíláme žádná nevyžádaná reklamní sdělení. Díky přihlášení získáte podrobný přehled stavu vaší objednávky v zákaznické administraci a při opakovaném nakupování výrazně šetří čas při vyplňování dodacích a kontaktních údajů.
Tlačítkem "Pokračovat" postoupíte na konečné shrnutí objednávky.

Shrnutí objednávky
Shrnutí objednávky zrekapituluje vaše zadané kontaktní a doručovací údaje (není možné je dodatečně měnit), vybrané zboží, dopravu a platbu. Umožňuje k objednávce připojit jakoukoliv poznámku například pro dopravce. Je nutné si pečlivě pročíst naše obchodní podmínky a pokud se vším souhlasíte, stiskněte "Dokončit objednávku".

Doporučené pokyny k převzetí zboží
Při převzetí zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obal zásilky. V případě zjištění zjevného porušení obalu oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, popřípadě potvrzeném záznamu o stavu doručeného balíku. Doporučujeme stav zásilky vyfotit. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod. Pozdější reklamace na poškození zboží při dopravě nemůžeme vyřídit kladně.
 
Zrušení objednávky
Objednávku lze rušit pouze písemně. Postačí napsat email na adresu info@az-koupelny.cz.
 
Zákaznická administrace
Registrace má spoustu výhod. Díky ní můžete využívat zákaznickou administraci, kde naleznete přehled o stavu objednávky, historii Vašich objednávek a můžete zde měnit svou adresu a kontaktní údaje. Do svého účtu se přihlásíte prostřednictvím odkazu v pravém horním rohu "Přihlásit se".