Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím

Časté dotazy

Jak zjistím, že je zboží skladem?

Informaci o skladové dostupnosti naleznete po rozkliknutí detailu zboží na pravé straně ihned pod prodejní cenou. Dostupnost „skladem“ znamená odeslání zboží maximálně do 2 pracovních dnů, ostatní termíny dodání jsou uvedeny v rozpětí týdnů.

 

Jaký je průběh objednávky, když nemáte zboží na skladě?

Rozhodně nečekejte, až se objeví dostupnost skladem (ne všechno zboží z naší nabídky držíme na skladě). Jakmile uděláte objednávku, vybrané zboží objednáme u výrobce (u způsobu platby bankovním převodem předem objednáváme až po připsání částky na náš účet). Předpokládaný termín dodání naleznete v detailu zboží na pravé straně ihned pod prodejní cenou.
 

Kde si mohu zboží osobně vyzvednout?

V současné době máme pouze jedno výdejní místo, a to na adrese Boženy Němcové 435, 378 62 Kunžak. Vaše objednávky je možné po telefonické domluvě vyzvednout v době od 9:00 do 17:00 hodin.
 

V následujícím období budu mimo své bydliště. Mohu si nechat zásilku poslat na jinou adresu?

Ano, při vyplňování dodacích údajů je možné zaškrtnout „Dodací adresa je jiná“ a zásilku si tak nechat poslat například do práce, k příbuzným a podobně.
 

Nedorazil potvrzující email, že má objednávka byla přijata.

Systém automaticky odesílá potvrzení přijetí objednávky na uvedenou e-mailovou adresu. Pokud Vám žádný email nedorazil, je možné, že jste zadali chybně emailovou adresu nebo potvrzení skočilo do nevyžádané pošty (spamu). V obou případech nás stačí kontaktovat na telefonní číslo 777 235 590 nebo napsat email na info@az-koupelny.cz a my Vaši objednávku co nejrychleji dohledáme.

 

Můžu si zboží objednat i do zahraničí?

Ano, zboží zasíláme i na Slovensko.

 

Jak zjistím stav své objednávky?

Aktuální stav objednávky nejrychleji zjistíte po přihlášení do „Zákaznické administrace“. Přihlašovací údaje jste si buď zvolili sami při registraci nebo jsme Vám je poslali na email ihned po vytvoření objednávky. Druhým způsobem, jak získat informace o stavu objednávky, je zavolat na naši zákaznickou linku 777 235 590.

 

Jsem registrovaný, už jsem nakupoval, ale nepamatuji si své přihlašovací údaje.

Pro zjištění přihlašovacích údajů stačí pouze kliknout na odkaz v pravém horním rohu stránky "Přihlásit se" a zvolit "Zapomenuté heslo". Budete vyzváni k zadání emailové adresy, kterou jste použili při registraci, a poté Vám bude zaslán odkaz pro vytvoření nového hesla.

 

Můžete dodat i produkt, který není v e-shopu?

Napište nám, o jaký typ zboží máte zájem a my Vás budeme informovat, jestli a za jakou cenu ho můžeme sehnat. Nabídku našeho eshopu neustále rozšiřujeme a uvítáme vaše podněty na další produkty.

Proč neproběhla úspěšně platba kartou online?

Důvodů pro odmítnutí platební transakce může být hned několik. Buď máte vyčerpaný denní nebo týdenní limit pro platby na internetu, málo peněz na účtu, nemáte na kartě aktivované internetové transakce, naše platební brána nepodporuje váš typ karty nebo údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.

 

Mohu již odeslanou objednávku pozměnit či zrušit?

Údaje na již vytvořené objednávce lze měnit do okamžiku vyřízení a odeslání objednávky. Po přihlášení do zákaznické administrace klikněte na ikonu „Upravit údaje“ a můžete změnit fakturační i dodací adresu, telefon a email.

 

Mohu si vybrat čas doručení zásilky?

Řidiči přepravní firmy mají přesně danou trasu, proto není možné si domluvit jakýkoliv čas doručení. V den dodání zásilky Vás řidič telefonicky kontaktuje a upřesní hodinu příjezdu, záleží potom na domluvě, zda půjde s termínem pohnout. V případě, že víte, že nebudete ve sjednaném termínu doma, doporučujeme uvést dodací adresu například do práce, k příbuzným a podobně.

 

Jak mám postupovat, když mi přišlo rozbité zboží?

Je velmi důležité zkontrolovat stav zásilky ještě v přítomnosti řidiče přepravní firmy. Nejprve si prohlédněte obal zásilky - povrch kartonu, průrazy kartonu, deformace rohu balíku, poškození ochranné pásky... Pokud narazíte na jakýkoliv zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, popřípadě potvrzeném záznamu o stavu, v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Doporučujeme si rozbalený balík včetně poškozeného zboží vyfotit a uschovat obal a výplně balíku. Poté nás kontaktujte, my zahájíme reklamaci u dopravce a o dalším postupu budete následně informováni.
Může se stát, že škodu zjistíte až později po převzetí zboží (po odjezdu řidiče). V tomto případě se reklamace poškození při dopravě uplatňuje obtížněji. Opět je nejlepší nafotit rozbalený balík, poškozené zboží a uschovat obal a výplně balíku. Co nejdříve nás poté kontaktujte (nejlépe do 3 dnů) a my předáme Vaši reklamaci přepravní firmě. V tomto případě nemůžeme zaručit kladné vyřízení reklamace z důvodu nejasnosti vzniku vady na zboží.